ALCATEL-LUCENT Opentouch

Alcatel-Lucent OpenTouch je popolnoma nova združena platforma komunikacijskega sistema, ki združuje Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise in podporne aplikacije v en celovit produkt. Komunikacijski sistem je namenjen naprednim in dinamičnim poslovnim uporabnikom v srednjih in velikih podjetjih (od 10 do 5000 uporabnikov ter do 10.000 različnih osebnih naprav). OmniPCX OpenTouch temelji na združeni strežniški platformi industrijskega standarda ali virtualnem ekosistemu in zagotavlja povezano multimedijsko obdelavo klicev z 99,999% zanesljivostjo in razpoložljivostjo delovanja komunikacijskega sistema.

 

OpenTouch platforma združuje vse odlike OmniPCX Enterprise komunikacijskega sistema, ki pa jim v enem produktu dodaja tudi multimedijski konferenčni sistem, klicni center, fax strežnik, sistem govorne pošte, uporabniške aplikacije za osebne računalnike, tablične računalnike in pametne telefone kot sta OpenTouch Connection in OpenTouch Conversation, OpenTouch Meeting Manager in OpenTouch Conversation One, ki delujeta kot "freemium" odjemalca, OpentTouch Coversation WEB, ki temelji na HTML5 jeziku in uporablja najnovejšo WebRTC tehnologijo, ki omogoča avdio in video komunikacijo neposredno preko internetnega brskalnika ter aplikaciji v "oblaku" kot sta OpenTouch TeamShare ali OpenTouch Conference in na koncu popolnoma novo generacijo telefonskih aparatov družine 80xx imenovane tudi MyIC družina.

 

Z združevanjem tehnologij in platform je Alcatel-Lucent dosegel nov unikaten koncept povezovanja govornih in multimedijskih naprav imenovan tudi koncept "Bring Your Own Device" (BYOD). S tem konceptom smo dobili komunikacijsko orodje, kjer sama uporabljena komunikacijska naprava ni več pomembna, predaja klicev med napravami pa je enostavna in tekoča.

V kolikor vas namizni telefon v poslovnih komunikacijah omejuje pri vašem delu, imamo pravo orodje za vas. Za pogovore ali video konferenčne zveze lahko uporabite vaš pametni mobilni telefon (iOS ali Android), namizni telefon, računalniško aplikacijo, tablični računalnik (iOS ali Android) ali domači telefon v navezi z internetno aplikacijo. Enostaven, uporabniku prijazen vmesnik, poslovna funkcionalnost uporabe, poslovni imeniki podjetja, poslovna interna številka,... ne glede na napravo in ne glede na lokacijo. Torej, vašo interno poslovno telefonsko številko smo prenesli na vašo izbrano komunikacijsko napravo. Izbira je vaša!

Zakaj izbrati ravno Alcatel-Lucent OpenTouch platformo?

 

  • Ker vam lahko zagotovimo tekočo in vedno enako enostavno uporabniško izkušnjo ne glede na izbrani tip naprave: osebni računalnik (PC), pametni telefon (Smartphone), tablični računalnik (Tablets) ali namizni telefon. 

  • Ker zagotavljamo enostaven, kakovosten in brezprekinitveni prehod komunikacije v realnem času med vsemi izbranimi napravami.

  • Ker v enem produktu lahko ponudimo klasične telefonske storitve in sodobne komunikacijske storitve in koncepte kot so: video konferenčni sistem (video conferencing), izvajanje prezentacij in deljenje dokumentov (collaboration & content sharing), razpoložljivost in pregled nad zaposlenimi (presence & availability), tekstovno sporočanje (instant messaging), fax strežnik (fax server), združljivost in povezljivost z zunanjimi procesnimi aplikacijami in sistemi,...

  • Ker lahko zagotovimo izredno visoko varnost komunikacije med zaposlenimi, zanesljivo povezljivost in kvaliteto storitev ne glede na lokacijo uporabnikov komunikacijskega sistema,...

OpenTouch Notification Service

 

Je idealna rešitev za mala in srednje velika podjetja, zdravstvene in izobraževalne ustanove, industriji z visokim tveganjem in gostinskem sektorju, saj zagotavlja zmogljiv, prilagodljiv in enostaven sistem obveščanja in alarmiranja.

 

OpenTouch Notification Service sistem zbira in združuje alarme iz različnih podsistemov, kot so "sestrski klic" v medicini, požarne alarme in opozorila, opozorila ob vlomih, opozorila v primeru osebe v stiski,... V primeru incidenta ali nesreče, sistem v realnem času opozori nadzorni center ali po preddefiniranih pravilih poišče osebo zadolženo za reševanje nastale situacije (na primer klic na prenosni DECT telefon, GSM telefon, pametni telefon ali nadzorni center z informacijo o natančni geolokaciji incidenta). Ob tem se za potrebe analize in statistik vsa opozorila in akcije uporabnikov sistemsko beležijo v bazo podatkov.

 

 

OpenTouch Conference

 

Je enostavna, uporabniku prijazna storitev "v oblaku", ki je dostopna tako v sklopu podjetja, kot izven podjetja in je namenjena audio konferenčni komunikaciji med zaposlenimi in poslovnimi partnerji.

 

© 2018 by TEIN d.o.o. | Vse pravice pridržane | All rights reserved