ALCATEL-LUCENT OMNIPCX ENTERPRISE

Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise komunikacijski sistem je namenjen poslovnim uporabnikom v srednjih in velikih podjetjih (od 20 do 250.000 uporabnikov). OmniPCX Enterprise je zelo prilagodljiva in skalabilna rešitev, ki temelji na strežniški platformi industrijskega standarda in zagotavlja multimedijsko obdelavo klicev, tako za Alcatel-Lucent naprave, kot za naprave drugih proizvajalcev (3rd Party Solution) z 99,999% zanesljivostjo in razpoložljivostjo delovanja komunikacijskega sistema.

 

Lokacijsko neodvisnost ter izvrstno skalabilnost komunikacijskega sistema zagotavljamo z mrežnim povezovanjem sistema in uporabo najnovejših internetnih tehnologij. Na ta način lahko dosežemo izvrstno učinkovitost ter razpoložljivost vseh zmogljivosti sistema in uporabljenih licenčnih pravic, saj uporabljamo samo en komunikacijski strežnik za uporabo komunikacijskih storitev celotnega podjetja ne glede na število ali lokacijo oddaljenih podružnic ali tovarn po svetu.

 

Zasnova komunikacijskega sistema je takšna, da se zlahka prilagaja različnim razmeram v objektih in tako ni potrebe po zamenjavi starejših telefonskih omrežij ali obnovi le teh. S tem lahko bistveno znižate stroške investicije, ki bi bila potrebna v primeru zamenjave celotnega ožičenja zgradbe, a ob tem vseeno uživate ob uporabi najnovejših komunikacijskih orodij in tehnologij. Izredno zmogljivo in zanesljivo, skalabilno, uporabnikom prijazno ter cenovno učinkovito komunikacijsko orodje v enem izdelku, ki se bo prilagajalo in raslo skupaj z vašim podjetjem. To je sistem, ki ga odlikuje tudi izredno majhna poraba električne energije in ga z zadovoljstvom uporablja že več kot 200 podjetij na slovenskem trgu in v regiji.

Prednosti OmniPCX Enterprise komunikacijskega sistema

  • Celovit nabor sodobnih telefonskih govornih storitev za vse uporabnike sistema na vseh lokacijah po svetu.

  • OmniPCX Enterprise je sestavni del OpenTouch™ storitve, ki v govorno komunikacijo vpeljuje tudi večopravilne ter multimedijske storitve na več napravah hkrati.

  • Sodoben komunikacijski sistem, ki lahko bistveno pripomore pri optimizaciji učinkovitosti zaposlenih, pripomore k zadovoljstvu uporabnikov in strank ter zagotavlja varnost, zaščito in povezljivost z obširnim naborom zunanjih poslovnih storitev v gostinstvu, hotelirstvu, zdravstvu, izobraževanju, proizvodnji, transportu, energetiki, finančnem sektorju in bančništvu ter javni upravi.

  • Izredno robustna, varna in zanesljiva tehnologija, ki jo uporablja več 100.000 podjetij in vladnih ustanov po celem svetu.

  • Z ARS (Automatic Route Selection) in VoIP funkcionalnostjo ponuja drastično zniževanje telekomunikacijskih stroškov podjetij in ustanov.

  • S centraliziranim deljenjem programske opreme, aplikacij in licenčnih pravic ter virtualizacijo sistemov omogoča visoko fleksibilnost sistema ter bistveno znižanje skupnih stroškov lastništva (TCO).

  • Z dodajanjem vedno novih naprednih storitev ter že dolgo poznano Alcatel-Lucent filozofijo, ki temelji na zagotavljanju delovanja vse nameščene sistemske opreme in uporabljene funkcionalnosti tudi v prihodnosti, je poskrbljeno za visoko zaščito investicije,...​

Standardne storitve

 

  • Širok izbor priključitve uporabniških naprav in vmesnikov od namiznih telefonskih aparatov (UA, ISDN ali VoIP), konferenčnih naprav, fax naprav (PSTN), brezžičnih DECT, IPDECT ali WLAN telefonskih naprav do programskih aplikacij za osebne računalnike in pametnih mobilnih naprav (SoftPhone),...

  • Širok nabor podprtih analognih in digitalnih TDM ter IP standardov in protokolov za priključitev različnih naprav z različnimi standardi in tehnologijami delovanja.

  • Koncept enotne številke (One Number Concept) za vse uporabljene naprave.

  • Programska aplikacija (SoftPhone) za Microsoft PC, Apple Mac, Apple iPad in Apple iPhone.

  • Centralizirano upravljanje komunikacijskega sistema, storitev in naprav (auto-provisioning).

  • Visoka povezljivost z zunanjimi avdio in video aplikacijami in napravami.
    Odprti API vmesnik za enostavno povezovanje z zunanjimi poslovnimi sistemi in aplikacijami kot npr. hotelskimi informacijskimi sistemi (PRM), alarmni strežniki (Alarm/Notification Server), CRM/ERP sistemi,...

  • Centraliziran nadzorni sistem za upravljanje, alarmiranje in spremljanje delovanja sistema.

  • Robustna, zanesljiva in varna telefonska infrastruktura ponuja izvrstno kakovost zvoka, visoko zmogljive varnostne mehanizme kodiranja ter šifriranja pogovorov in signalizacije med napravami ter več nivojev redundantnih rešitev, ki omogočajo izredno zanesljivost delovanja celotnega komunikacijskega sistema.

  • Zasnova sistema omogoča visoko prilagodljivost delovanja sistema (namenski strežnik ali virtualno okolje) ter več načinov vključitve oddaljenih vmesnikov in naprav, ki so lahko vključene oz. povezane preko IP ali kar preko hibridnih omrežij,...

Rainbow business communication solution

 

© 2018 by TEIN d.o.o. | Vse pravice pridržane | All rights reserved