3CX PHONE SYSTEM

3CX Phone Sytem je VoIP komunikacijski sistem nove generacije programskih komunikacijskih sistemov, ki deluje kot aplikacija na Windows ali Linux (Debian) operacijskem sistemu. Cenovno sprejemljiv prodajni model je zasnovan na enkratni ali letni licenčnini od 4 do 1024 govornih kanalov in neomejenem številu telefonskih številk oz. uporabnikov sistema. 3CX Phone System omogoča tudi namestitev in delovanje sistema v "oblaku" ter podporo nekaterim največjim ponudnikom Cloud storitev na svetu.

prednosti 3cx phone system komunikacijskega sistema

 

  • Širok izbor uporabniških in sistemskih storitev ter enostavna namestitev in upravljanje komunikacijskega sistema preko spletnega (Web) vmesnika.

  • Bistveno cenejši nakup ter stroški lastništva in vzdrževanja v primerjavi s klasičnimi namenskimi strojno gnanimi telekomunikacijskimi sistemi.

  • Strojna neodvisnost komunikacijskega sistema omogoča namestitev na katerokoli napravo ali virtualno okolje z ustrezno podprtim operacijskim sistemom (npr. uporaba VMware ali Hyper-V virtualnega ekosistema).

  • Izboljšana produktivnost, mobilnost in učinkovitost osebja z implementacijo in uporabo računalniških uporabniških aplikacij ter aplikacij na pametnih mobilnih telefonskih aparatih.

  • Uporaba obstoječe infrastrukture računalniškega omrežja za potrebe govorne in video komunikacije v podjetju (brez namenske infrastrukture za potrebe telefonije).

  • Uporaba širokega nabora telefonskih naprav različnih proizvajalcev po izboru kupca - torej brez namenskih proizvajalčevih naprav.

  • Priključitev komunikacijskega sistema s ponudnikom javnih telekomunikacijskih storitev preko sodobnih VoIP ali klasičnih ISDN/PSTN povezav.

  • Uporaba VoIP ter WebRTC tehnologije zagotovlja bistveno nižje stroške video-konferenčnih komunikacij v podjetju in izven njega.

  • Enostavno povezovanje z aplikacijami ostalih CRM, ERP ali PMS (hotelski sistemi) ponudnikov preko API vmesnika,...

3cx standard edition storitve

 

  • Namestitev komunikacijskega sistema na samostojni Windows ali Linux (Debian) operacijski sistem ali uporabo virtualizacijskega okolja kot sta VMware in Hyper-V.

  • Neomejeno število internih in zunanjih uporabnikov komunikacijskega sistema.

  • Neomejena uporaba 3CXPhone programske aplikacije na osebnih računalnikih (Windows in iOS) in pametnih mobilnih telefonih (Android in iPhone).

  • Klasične uporabniške telefonske storitve kot so: prezentacija klicočega, preusmeritev klica, prevezovanje klica, osebni in centralni imenik, uporaba nadzornih tipk, konferenčni in poizvedovalni klici,…

  • Povezovanje z neomejenim številom ponudnikov telekomunikacijskih storitev v Sloveniji in tujini.

  • Samodejno izbiranje smeri klica (LCR – Least Cost Routing)

  • Interaktivni govorni odzivnik (IVR – Interactive Voice Response)

  • Avtomatski posredovalec klicev (Automatic Attendant)

  • Univerzalne komunikacije (UC - Unified Communications)

  • Računalniški pomočnik (3CXPhone oz. 3CXWebClient)

  • Računalniški VoIP telefon (3CXPhone & Presence)

  • Sistem govornih sporočil (Voice Mail)

  • Dohodni Fax strežnik (Fax-to-pdf Server)

  • Elektronsko posredovanje govornih sporočil preko elektronske pošte v avdio formatu (.wav).

  • Elektronsko posredovanje fax sporočil preko elektronske pošte v obliki dokumenta (.pdf).

  • Elektronsko posredovanje neodgovorjenih klicev preko elektronske pošte.

  • Tekstovno sporočanje (Instant Messaging).

  • Web Chat & Talk tekstovna, audio ali video komunikacija neposredno iz vaše spletne strani.

© 2018 by TEIN d.o.o. | Vse pravice pridržane | All rights reserved